serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Adres:
ul. Firmowa 12
34-321 Łękawica

Telefony:
033 865 17 02
033 862 26 06

Fax:
033 862 25 72

E-mail:
biuro@komatsuforklift.pl
TWOJA SATYSFAKCJA...

...TWOJE KOMATSU

Układarki 1.0 & 2.0 ton

 

serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Specyfikacja

Techniczna
MWQ10-3R



serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Specyfikacja Techniczna
MWQ20-3R

serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Kontakt

serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Zapytanie ofertowe

 

serwis Komatsu, remonty wózków widłowych

serwis Komatsu, remonty wózków widłowych serwis Komatsu, remonty wózków widłowych serwis Komatsu, remonty wózków widłowych
Układarki Pozioma
układarka Komatsu seria MWQ20(S)-2R może przenosić do 2 palet lub 4 pojemników walcowych. naraz przez magazyn. Dostępny jest wybór 6 modeli: z pochyła sterownicą , odwracalną sterownicą i kierownicą albo z platformą przytwierdzoną albo z podnoszoną. W wózkach ze sterownicą dodatkowego istnieje możliwość wspomagania, daje to doskonałą wydajność w przypadku intensywnego użytkowania. Wersja z podnoszoną platformą do 1200mm ponad poziom podłoża pozwala na układanie do drugiego poziomu do około 2800 mm .

Trakcja
Nowy, solidny o dużej mocy, oddzielnie wzbudzany (SEM) silnik trakcyjny 2,5kW, zasilany energią 24 Volt, posiada doskonałą krzywą momentu obrotowego, odzyskiwanie energii w celu obniżenia zużycia energii oraz najwyższą prędkość jazdy 11,5 km/h , bez załadunku ( 8,5 km/h z ładunkiem). Gwarancja producenta na silnik wynosi 5000 godzin pracy lub 24 miesiące.

Kontrola
jazdy i podnoszeniaKontrolowana przez mikroprocesor jazda i podnoszenie hydrauliczne z użyciem tranzystorów w technologii MOSFET zapewnia wysoką wydajność i łatwe użytkowanie z maksymalną prędkością. Automatyczne zwalnianie pojawia się, kiedy kąt skrętu przekracza w przybliżeniu 10° , kiedy operator jest na pokładzie. Kolejna transmisja danych doprowadza do szybszej i bardziej dokładnej reakcji na polecenie. To również redukuje liczbę przewodów a zastosowanie automatycznych złączy stwarza doskonały poziom wydajności. Wprowadzenie czujnika bliskości zamiast mikroprzełączników włączanych mechanicznie oraz zmniejszenie liczby styczników doprowadza do drastycznej obniżki kosztów utrzymania. Elektryczne wspomaganie (EPS). System elektrycznego wspomagania kontrolowany przez wyspecjalizowaną płytkę układu elektronicznego MOSFET wspiera ruch sterownicy. Pozwala na ciągłe, niemęczące manewrowanie sterownicą w zakresie 2 x 75° za pomocą koła trakcyjnego poruszając 2 x 90°, jak tylko ruch poprzeczny o około 20° jest wykonany. Podwozie Składa
się z 4 punktowego wsparcia konstrukcji, z jednobocznym kołem stabilizującym i podwójnymi wałkami ładunku ???? Gwarantuje to doskonały poziom stabilności zwłaszcza w czasie jazdy na zakręcie. Szerokość wózka wynosi 800mm. Pokrywa komory silnika oraz pokrywa akumulatora wykonane są z polietylenu, mocnego elastycznego materiału. Został również zaopatrzony w przestronną kasetkę do przechowywania i uchwyt na dokumenty.

Akumulator
24 Volt z elementami DIN EN 60254-2 i złączami 160A DIN 43568 jest dostępny i może być zmieniany za pomocą podnośnika (standard) lub z boku (w opcji). Wydajność akumulatora może być dobierana od 305 do 480 Ah. Dodatkowo może być też wbudowane urządzenie ładujące.

Układ hamulcowyFunkcje hamulcowe z dwoma niezależnymi układami: hamulec: hamowanie przeciwprądowe w silniku trakcyjnym (z odzyskiem energii) uruchamiane elektronicznie wtedy, kiedy wyłącznik motylkowy jest zwolniony, hamulec parkingowy i awaryjny: dysk hamulca elektromagnetycznego, w kołnierzu silniku. działa, kiedy sterownica jest w obszarze hamowania, kiedy prąd nie płynie, kiedy regulator lub system sterowania działa nieprawidłowo lub przez guzik awaryjny na głowicy sterownicy.

Platforma operatora Platforma
posiada specjalną gumową powierzchnię z fakturą antypoślizgową, aby wytłumić drgania. Platforma jest 140mm powyżej powierzchni podłoża w celu łatwiejszego montażu i demontażu. Poduszka oparcia, poręcz oraz osłona Lexan zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy.

Inne
standardowe wyposażenie: uchwyt do dokumentów, uchwyt, grupa przycisków oparcia (awaryjny, powoli do przodu/do tyłu). Z opcją podnoszenia platformy, 3 przełączniki obsługiwane nożnie na gumowej macie: (A) przełącznik bezpieczeństwa powodujący zatrzymanie maszyny w razie zasłabnięcia operatora, (D) przełącznik obniżania ­ podwójne kliknięcie, (S) przełącznik podnoszenia ­ podwójne kliknięcie. Platforma operatora podnosi się wraz z widłami.

Sterownica i kierownica Ramię
sterownicy jest pokryte powłoką termoplastyczną i wyposażone w przyciski podnoszenia/obniżenia wideł oraz zawór motylkowy kierunku i układ kontroli prędkości. Kierownica jest po lewej stronie a ergonomiczna rączka po prawej, pozwala to na obsługiwanie wszystkich funkcji dotykowo. Koła Trakcyjne, koło samonastawne, podwójne koła jezdne wykonane są z poliuretanu. Wyposażenie dodatkowe
  • Sterownica odwracalna, kierownica
  • Wspomaganie elektryczne (sterownica)
  • Podnoszenie platformy do h6=1200 mm
  • Różne długości wideł do 2800 mm
  • Rolki załadunku/rozładunku palet dla długości wideł 1150mm
  • Wałek pojedynczego ładunku dla wideł 1150mm
  • Długość z max 1600 kg
  • Pokładowe urządzenie ładujące 24V/50A
  • Przyciski do kontroli trakcji
  • Wersja chłodnicza
Grupa Model Udźwig Baterie V / Ah Szerokość b1 h3
MWQ-3R MWQ10-3R 1.000 kg 24/400-480 805 mm 840 mm
MWQ20-3R 2.000 kg 135 mm
Copyright © 2007 Artech. All Rights Reserved. wykonanie: Wizja.net
serwis Komatsu, remonty wózków widłowych